ISA
Kwiecień 30, 2009
Volante7
Maj 30, 2009
Pokaż wszystko

Eurolines Polska

Klient:

Eurolines Polska

Wdrożenie:

maj 2009

Strona:

strona archiwalna

Witryna Eurolines Polska

Dla firmy Eurolines Polska przygotowaliśmy dwa serwisy internetowe. W pierwszej kolejności odświeżyliśmy szatę graficzną dotychczasowego serwisu internetowego www.eurolinespolska.pl, wdrażając równocześnie podstawowe elementy użyteczności stron internetowych. Efektem przeprowadzonych prac było ponad trzykrotne zmniejszenie współczynnika odrzuceń dla tej witryny.

Drugi serwis internetowy jednego z największych przewoźników autokarowych w Polsce stworzyliśmy w oparciu o system zarządzania treścią, serwis zawiera też wszystkie informacje niezbędne dla podróżujących międzynarodowymi liniami autobusowymi.

Nowy serwis www.eurolines-polska.pl przygotowaliśmy z uwzględnieniem standardów dostępności, dzięki czemu wszyscy użytkownicy internetu mogą bez problemu dotrzeć do zawartych w nim informacji. Dostępność serwisu została potwierdzona w audycie przeprowadzonym przez konsultantów projektu Widzialni, którzy przyznali mu prawo do oznaczenia Strona Przyjazna Niewidomym.

Realizacja:
  • Opracowanie strategii komunikacji interaktywnej
  • Wykonanie nowego projektu graficznego i korekty interfejsu użytkownika dotychczasowego serwisu internetowego
  • Wdrożenie konwencji użyteczności i podstawowych standardów dostępności serwisów internetowych
  • Optymalizacja serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych
  • Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych
  • Zaplanowanie i realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem reklam graficznych, tekstowych i promocji w mediach społecznościowych