Fakty i mity w e-marketingu – to będą motywy przewodnie Ogólnopolskiej Konferencji Branżowej MIT 2015 poświęconej interdyscyplinarnej tematyce Marketingu, Internetu i Technologii.

Organizatorem konferencji jest nasz wieloletni Klient – Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

Celem konferencji branżowej jest przedstawienie kluczowych problemów związanych z funkcjonowaniem firmy w Internecie, począwszy od kreowania wizerunku w sieci, poprzez wykorzystanie technologii mobilnych oraz potencjału mediów społecznościowych, a skończywszy na funkcjonalnych narzędziach e-biznesowych.

Dynamicznie rozwijający się rynek marketingu internetowego ukazuje pewne niejasności i nieścisłości co do skuteczności i efektywności poszczególnych działań i narzędzi w e-marketingu. Dlatego też formuła konferencji została tak skonstruowana, aby ukazać konkretne fakty i mity w trójkącie: Marketing-Internet-Technologia.

Bogaty program i najwyższej klasy prelegenci – praktycy to gwarancja wysokiego poziomu konferencji.

Więcej informacji na stronie wydarzenia: http://www.mit2015.pl/

mit2015