Mobile

Za chwilę okaże się, że cały Internet można będzie zmieścić... w naszej kieszeni. A to za sprawą wciąż rosnącej liczby smartfonów – dość powiedzieć, że ich sprzedaż wyprzedza sprzedaż komputerów PC.

Trudno o bardziej wyraźny sygnał, że mobile to przyszłość. Tymczasem okazuje się, że polskie firmy wciąż nie zdają sobie sprawy z tego trendu. Dysproporcja między przyrostem użytkowników w mobile’u a aktywnością marek na tym polu jest ogromna.

Tymczasem w ciągu ostatnich czterech lat liczba smartfonów w Polsce wzrosła 27 krotnie a szacuje się, że przez kilka najbliższych lat nasz kraj będzie najszybciej rozwijającym się rynkiem smartfonów w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jest wiele danych, które jasno wskazują, że posiadanie mobilnej wersji swojej strony to już nie „bajer”, ale konieczność, bo:

  • dla dużej ilości klientów jest to bowiem główne, a czasem nawet jedyne źródło kontaktu z Państwa stroną internetową;
  • mobile to wciąż niezagospodarowana przestrzeń działań marketingowych - znakomita okazja by wyprzedzić konkurencję i trafić wprost „do kieszeni” naszej docelowej grupy odbiorców;
  • uruchomienie dedykowanej aplikacji mobilnej to znakomity sposób na rozszerzenie działań promujących markę i ofertę Państwa firmy, a nawet na nowy kanał sprzedaży Państwa usług czy produktów.

Zadzwoń: +48 604 514 841   Napisz:  biuro@iart.pl

To zrobiliśmy dla innych: