Pozycjonowanie



Nawet najdoskonalszy serwis internetowy nie zyska uznania użytkowników, jeżeli nie przekonamy ich do jego odwiedzenia. Obecnie najpopularniejszą formą poszukiwania informacji dla większości internautów jest wyszukiwarka internetowa. Kluczowym więc staje się, by odnośnik do firmowej strony www znajdował się wysoko w rezultatach wyszukiwania.

Zasięg organiczny

Jedną z dwóch podstawowych możliwości zaznaczenia swojej obecności w wyszukiwarce internetowej jest pozycjonowanie serwisu w tzw. organicznych rezultatach wyszukiwania, czyli tych, które uzyskujemy po wpisaniu szukanej frazy do wyszukiwarki.

Pierwszym krokiem powinno być zawsze najpierw zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwarki internetowej w oparciu o ustalone słowa kluczowe. Na tej podstawie można rozpocząć proces pozycjonowania, czyli systematycznego budowania pozycji adresu strony w rankingu wyszukiwarki.

Aby strony naszych Klientów osiągały wysokie pozycje, stosujemy wyłącznie praktyki rekomendowane przez Google – najpopularniejszą na świecie wyszukiwarkę.

Należy przy tym pamiętać, że w kwestii pozycjonowania nie opłaca się iść na skróty, stosując nie do końca uczciwe metody. Długofalowe pozytywne efekty można uzyskać jedynie dzięki mądrej i cierpliwej pracy.


Reklama

Dla tych, którzy potrzebują szybkich efektów pozycjonowania, dobrym sposobem na zaistnienie w wyszukiwarce jest płatna reklama tekstowa, która wyświetla się nad lub z prawej strony organicznych rezultatów wyszukiwania.

Model „płatność za kliknięcie” (Pay Per Click, PPC) umożliwia zastosowanie szerokiego wachlarza słów kluczowych powiązanych z oferowanymi usługami lub produktami. Jest on atrakcyjny, ponieważ Klient ponosi wyłącznie koszty rzeczywistych odwiedzin jego serwisu internetowego przez użytkowników poszukujących ofert podobnego typu.


W zależności od potrzeb Klienta korzystamy w zakresie pozycjonowania z jednego z ww. podejść. A dzięki współpracy z najlepszymi w Polsce specjalistami w dziedzinie pozycjonowania serwisów internetowych oraz optymalizacji reklam kontekstowych, możemy zagwarantować naszym Klientom efektywne wykorzystanie środków finansowych oraz dobre pozycje w wyszukiwarkach.